آرایش عروس: بهترین میکاپ عروس برای رقم زدن شبی به یاد ماندنی

آرایش عروس
08 اسفند، 1402
به این مطلب امتیاز دهید

شب عروسی یکی از خاطره‌انگیزترین شب‌های زندگی هر زن یا مردی به شمار می‌رود. همه عروس و دامادها معمولا با وسواس خاصی تدارکات جشن را آماده می‌کنند. یکی از مواردی که معمولا زمان زیادی برایش صرف می‌شود، انتخاب نوع آرایش و البته خود آرایشگر است. برای اینکه نوع آرایش خود را انتخاب کنید، بهتر است به این فکر کنید که قرار است عکس‌هایتان را تا پایان عمر نگه‌دارید. بهتر است با توجه به علایق خود، یکی از انواع آرایش‌های لایت را انتخاب کنید. این آرایش‌ها زیبایی خاصی به چهره داده و همیشه به‌روز خواهند ماند. ما در این مقاله شما را با چند مورد آرایش عروس لایت آشنا کرده‌ایم. با ما همراه باشید.

آرایش عروس

بهترین میکاپ عروس برای شبی به یاد ماندنی

شب عروسی یکی از خاطره‌انگیزترین شب‌های زندگی هر فرد به شمار می‌رود. همین موضوع همیشه باعث می‌شود تا تدارکات عروسی با حساسیت خاصی آماده شود. در این میان یکی از مهم‌ترین مواردی که معمولا برای عروس خانم‌ها اهمیت بسیار بالایی دارد، انتخاب آرایشگر و البته نوع آرایش است. اگرچه انتخاب آرایش عروس کاملا به سلیقه فرد بستگی دارد، اما برخی از سبک‌های آرایشی همواره زیبا و البته به‌روز هستند. ما در این قسمت شما را با تعدادی از این مدل آرایش‌ها آشنا خواهیم کرد.

آرایش لایت و کلاسیک

آرایش لایت و کلاسیک را می‌توان یکی از بهترین انتخاب‌ها دانست. در این نوع آرایش عروس تنها ویژگی‌های ظاهری عروس برجسته می‌شود. یعنی با بازی رنگ‌ها و کرم پودر، زیبایی‌های چهره برجسته‌سازی خواهد شد. در این نوع آرایش از رنگ‌های بیش‌ازحد برنزه و تیره استفاده نمی‌شود.

آرایش عروس

آرایش لایت ایرانی

آرایش لایت ایرانی کمی نسبت به آرایش کلاسیک متفاوت است. این مدل آرایش در ایران طرفداران بیشتری دارد. در این مدل آرایش عروس نیز زیبایی‌های چهره خود فرد با بازی رنگ‌ها برجسته‌سازی می‌شود. در آرایش لایت ایرانی نیز رنگ‌های برنزه استفاده نمی‌شود. اما استفاده از رژ لب قرمز بسیار متداول است.

آرایش عروس لایت اروپایی

شاید انتخاب آرایش لایت اروپایی برای ایرانی‌ها کمی سخت باشد، اما این سبک آرایش زیبایی خاص خود را دارد. در آرایش لایت اروپایی خبری از سایه‌های غلیظ و اسموکی و رژلب‌های پررنگ نیست.

آرایش عروس

آرایش لایت اسموکی

انتخاب آرایش اسموکی برای عروس شاید کمی ریسک بالایی داشته باشد. اما آرایشگر با مهارت خود می‌تواند یک آرایش لایت اسموکی را انتخاب کند. در این نوع آرایش، معمولا مژه‌های پرپشت، چند سایه تیره و رژ لب نود انتخاب می‌شود.

آرایش عروس لایت بوهو

آرایش لایت بوهو نیز آرایشی بسیار شیک محسوب می‌شود. در این آرایش معمولا پس از زیرسازی پوست، از سایه‌های روشن و رژ لب تیره برای عروس استفاده می‌شود.

آرایش عروس

آرایش لایت عربی

اگر از طرفداران آرایش‌های عربی هستید، اما از طرفی آرایش‌های غلیظ و سنگین را نمی‌پسندید، آرایش عروس لایت عربی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. در این آرایش، بیشتر سایه‌های چندرنگ استفاده‌شده و به‌طورکلی جلوه‌ی انتهایی سایه، در این نوع آرایش اهمیت ویژه ای داشته و آرایشگر بیشتر تمرکز خود را به انتهای سایه می گذارد.

آرایش عروس لایت ترکی

در آرایش عروس لایت ترکی معمولا از سایه‌های شاینی و رژهای صورتی و سرخابی مورداستفاده قرار می‌گیرد.

نکات مهم در مورد آرایش عروس

قبل از اینکه بخواهید به نوع آرایش فکر کنید، باید بدانید که رعایت برخی نکات مهم، می‌تواند زیبایی آرایش را روی پوست دوچندان کند. برخی از این نکات عبارت‌اند از:

  • هرگز مراقبت‌های پوستی را قبل از عروسی فراموش نکنید. همچنین پوست باید قبل شروع آرایش نیز پاک‌سازی شود. در این مطلب می‌توانید اطلاعاتی مهم در مورد آرایش عروس کسب کنید.
  • علایق فردی خود را فراموش نکنید. شاید انتخاب آرایش توسط خود آرایشگر، درنهایت با علاقه فردی‌تان متفاوت بوده و حس خوبی به آرایش نهایی نداشته باشید.
  • دقت کردن به ترندهایی که در کوتاه‌مدت جذاب هستند، ممکن است پس از مدت کوتاهی بعد از مراسم عروسی، حس خوبتان را به عکس‌هایتان از بین ببرد. بنابراین بهتر است همیشه از آرایش‌های لایت استفاده کنید.
  • به فصل و آب‌وهوا دقت کرده و آرایشگر را از نوع پوست خود باخبر سازید.
  • هرگز سفیدی و تمیزی دندان و همچنین خوشبو بودن بدنتان را فراموش نکنید.

سخن پایانی

کمی دقت و حوصله در انتخاب نوع آرایش و البته آرایشگر، می‌تواند احساستان را به شب عروسی‌تان و عکس‌هایی که از آن شب زیبا به یادگار می‌مانند، زیباتر کند. سعی کنید برای انتخاب نوع آرایش هم به علایق شخصی خود دقت کنید و هم به نظرات تخصصی آرایشگرتان در آنالیز چهره گوش کنید. درنهایت باید بگوییم که انتخاب یک آرایش عروس لایت می‌تواند بهترین انتخاب برایتان باشد.

نظر شما

نشانی Email شما منتشر نخواهد شد.

دسته بندی مقالات :
مطالب بیشتر