آرایش کره ای بی نقصی بیافرینید

آرایش کره ای
01 اسفند، 1402
به این مطلب امتیاز دهید

سبک آرایش کره ای این روزها یکی از سبک‌های  بسیار محبوب در بین جوان‌ترها به شمار می رود. این سبک آرایش بیشتر ما را به سلامت و بی نقص بودن پوست سوق می‌دهد.

نگاهی به سلبریتی‌های کره ای این موضوع را بیان می‌کند که در کره خبری از آرایش‌های خیلی غلیظ نیست. در عوض پوست بسیار زیبا و بی‌نقص آن‌ها در همه جهان زبان زد بوده و زیبایی همان آرایش سبک را صدچندان می‌کند. خوب است بدانید که تغذیه سالم کره ای‌ها و البته توجه زیاد آن‌ها به‌ سلامت پوست باعث می‌شود تا بیشتر افراد جامعه پوستی شفاف داشته باشند. آرایش کره ای معمولا ترکیبی از رنگ‌های بسیار ملایم با ایجاد خط‌های بسیار ظریف در برخی از نقاط چهره است. معمولا کرم روی صورت براق بوده و از رژ گونه مایع استفاده می‌شود. ما در این مقاله به 10 نکته طلایی برای داشتن یک آرایش کره ای بی‌نقص اشاره کرده‌ایم. تا پایان با ما همراه باشید.

 

سبک آرایش کره ای

معرفی سبک آرایش کره ای

این روزها خیلی اسم آرایش کره ای را می‌شنویم. با نگاهی به سلبریتی‌های کره ای متوجه خواهید شد که منظور از این آرایش، آرایشی بسیار سبک و داشتن پوستی بسیار صاف و بی‌نقص است. هیچ‌کدام از آیتم‌های آرایشی پررنگ نبوده و درنهایت فرد بدون آرایش به نظر می‌رسد. بیشترین چیزی که به چشم می‌آید، صاف و بدون نقص بودن و یا همان مخملی بودن پوست آن‌ها است. ما در ادامه این مقاله به ترفندهای کاربردی برای داشتن یک آرایش زیبا و بدون نقص کره ای اشاره کرده‌ایم.

آرایش کره ای

10 نکته برای آرایش کره ای بدون نقص

آرایش کره ای نکات مهمی دارد که شاید بیشتر آن نکات مراقبتی بوده و ربطی به آرایش ندارند. برخی از مهم‌ترین نکات آن به شرح زیر است.

پوست خود را برای آرایش کره ای پاکسازی کنید

مهم‌ترین چیزی که در کره ای‌ها به چشم می‌آید، پوست بدون نقص و درخشانشان است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید ماساژ صورت و استفاده از بخور در کره امری بدیهی است و تقریبا همه خانم‌ها از آن استفاده می‌کنند. مردم کره اغلب بخاطر تغذیه مناسب و پرهیز از خوردن غذاهای چرب و فست فود تناسب اندام و سلامت پوست بالایی دارند. شما هم در کنار داشتن رژیم غذایی سالم‌ تا می‌توانید در طی روز پوست خود را ماساژ دهید. با این کار به کلاژن سازی و افزایش خون‌رسانی پوست خود کمک خواهید کرد. همچنین می‌توانید برای پاک‌سازی پوست به مراکز تخصصی پوست مراجعه کنید. هرچند که استفاده از مواد شیمیایی و پاکسازی‌های بیش از اندازه نتیجه معکوس روی پوست شما می‌گذارند ولی در صورتی که تعادل را رعایت کنید و پاکسازی مناسبی را برای روتین پوستی خود پیش بگیرید حتما پوستتان زیباتر و شفاف‌تر می‌شود. توصیه میکنیم مطلب بهترین زمان برای پاکسازی پوست را اینجا مطالعه کنید.

از مرطوب کننده و آبرسان استفاده کنید

استفاده از آب‌رسان و مرطوب‌کننده به درخشندگی پوستتان کمک زیادی می‌کند. می‌دانیم که سلامت و زیبایی خود پوست در درجه اول اهمیت قرار دارد. برای انتخاب یک آب‌رسان خوب به سن، محیط زندگی، جنس پوست، تعداد دفعاتی که در روز پوستتان را با شوینده‌ها می‌شورید و روتین پوستی خود دقت کنید. با در نظر گرفتن این موارد استفاده از آب‌رسان و مرطوب‌کننده در درازمدت از چروک‌های پوستی نیز جلوگیری می‌کند. برای اطلاعات بیشتر هم می‌توانید به مطلب تفاوت برسان و مرطوب کننده مراجعه کنید.

 

آرایش کره ای

زیرسازی پوست را به خوبی انجام دهید

پس از استفاده از آب‌رسان و مرطوب‌کننده، نوبت استفاده از ضد آفتاب است. ضد آفتاب در طولانی مدت به حفظ جوانی و زیبایی پوستتان کمک خواهد کرد. پس از آن، برای زیرسازی و دادن جلوه بی‌نقص‌تر به پوست، از پرایمر استفاده کنید. پرایمر منافذ پوست را برای آرایش متعادل می‌کند و درنهایت شما آرایش یکدست‌تری دارید.

استفاده از کرم پودر مناسب برای آرایش کره ای بی نقص

در آرایش کره ای خبری از کرم پودرهای سنگین و گریم نیست. بهترین انتخاب برای شما، بی‌بی کرم‌ها و سی‌سی کرم‌ها هستند. هر دوی این کرم پودرها بافت سبکی داشته و درنهایت آرایش لایت و سبک‌تری به شما خواهد داد. شاید جالب باشد که بدانید کرم پودرهای مات در این سبک آرایش مورداستفاده قرار نگرفته و پوست باید مرطوب دیده شود.

استفاده از کانسیلر

استفاده از کانسیلر نزدیک به رنگ کرم پودر، خیلی هم کار واجبی نیست. این مورد را تنها در صورتی در آرایش خود جای دهید که زیر چشم سیاهی دارید و یا لکه‌های پوستی‌تان بیش‌ازاندازه است.

آرایش ابروی طبیعی

در آرایش کره ای خبری از ابروهایی با کادر پررنگ نیست. کره ای‌ها معمولا ابروها را با هاشور هم‌رنگ ابرو، تنها کمی پررنگ‌تر کرده و جاهای خالی ابرو را پر می‌کنند. دقت کنید که در انتها باید ابرو را فیکس کنید تا مرتب بماند.

استفاده از سایه چشم های ملایم برای آرایش کره ای عالی

دوباره باید تاکید کنیم که در آرایش کره ای خبری از رنگ‌های جیغ و سایه‌های غلیظ نیست. بهترین انتخاب رنگ سایه از بین سایه‌های رنگ نود است. از هر رنگی که استفاده می‌کنید، درنهایت باید پشت پلک شما فید شود.

کشیدن یک خط چشم ظریف

مانند همه موارد آرایشی دیگر، خط چشم نیز در آرایش کره ای باید بسیار ظریف و محو باشد. سعی کنید دقیقا خط انتهایی زیر مژه‌های پلک بالایی را با خط چشم پررنگ کنید. جالب است بدانید استفاده از خط چشم قهوه‌ای در بین خانم‌های کره ای بسیار متداول است.

انتخاب یک ریمل سبک

ریمل‌های حجم دهنده و پرپشت کننده، اصلا مناسب  برای این سبک از آرایش نیستند. سعی کنید از ریمل‌های سبک استفاده کرده و تنها یک لایه نازک ریمل به مژه‌ها بکشید. جالب است بدانید که کره ای‌ها از ریمل‌های قهوه‌ای نیز استفاده می‌کنند.

آرایش کره ای

رژ گونه ملایم اما درخشان

اگر نگاهی به سلبریتی‌های کره ای بیندازید، متوجه می‌شوید که پوست صورت و رژ گونه آن‌ها درخشان است. استفاده از رژ گونه با رنگ‌های هلویی، صورتی یا مرجانی بسیار متداول است. خوب است از رژ گونه‌های مایع و براق در این آرایش استفاده کرده و از استفاده رژ گونه پودری و مات بپرهیزید.

آرایش ملایم اما درخشان لب

در آرایش کره ای برای رژ لب زدن، معمولا از تکنیک سایه‌روشن و یا آمبره استفاده می‌شود. در این آرایش معمولا قسمت داخلی لب با کمی رژ قرمز یا سرخابی پررنگ‌تر می‌شود. استفاده از تینت لب بسیار توصیه می‌شود.

سخن پایانی

برای داشتن یک آرایش کره ای بی‌نقص، بهتر است قبل از هر چیزی به سلامت و درخشندگی پوست خود اهمیت دهید. پاک‌سازی پوست جایگاه ویژه‌ای در بین مردم کره دارد. بهتر است به‌طور مداوم در منزل و یا مراکز مراقبتی پوست، این کار را انجام دهید. استفاده از کرم آب‌رسان و مرطوب‌کننده نیز امری حیاتی است. دقت کنید که همه گزینه‌های آرایشی باید بسیار ملایم طراحی شود.

نظر شما

نشانی Email شما منتشر نخواهد شد.

دسته بندی مقالات :
مطالب بیشتر